De preventie specialist voor een gezonde mond


Praktijk

In maart 2023 is er in het voormalige Rabobank gezondheidscentrum de Bank geopend. Hier bevinden zich verschillende zorgproffesionals.

Waaronder ook de praktijk voor mondhygiëne Halsteren vanaf oktober 2023.

Het pand is geheel gemoderniseerd en is voor iedereen toegankelijk. Het zit midden in het centrum van Halsteren.

Wachtkamer

Als u het pand binnenkomt loopt u rechtdoor en komt u direct bij de ruime wachtkamer. Van daaruit word u binnengeroepen.

Vervoer

In de nabije omgeving is voldoende gratis parkeergelegenheid. 

Uw behandelaar

Daphne van Tilburg-Ham: eigenaresse van de praktijk en Geregistreerd mondhygiënist

In 2012 heb ik de opleiding mondzorgkunde afgerond aan de hogeschool Utrecht.

Na het afstuderen heb ik veel kennis en ervaringen opgedaan bij verschillende werkvelden. 

Daardoor zijn mijn specialiteiten breed. Angst patiënten met ernstige tandvleesproblemen zijn mijn specialiteit.

Persoonlijke benadering, een ongedwongen sfeer en vertrouwen staan hierbij centraal.

Daphne is lid en staat ingeschreven:

  • Geregistreerd mondhygiënist in het BIG- register (123456)
  • Nederlandse vereniging mondhygiënist NVM
  • Kwaliteitsregister voor mondhygiënist KRM
  • Ivoren Kruis

Lees meer Contact

Afspraak

Ik werk uitsluitend op afspraak.  

Het kan natuurlijk zijn dat een afspraak niet uitkomt en dat u deze wilt verplaatsen. In verband met onze lange behandelingen (minimaal 30 minuten, meestal 45 minuten), zijn wij genoodzaakt om het volgende regelement te hanteren:

- Tot 48 uur voor de afspraak kunt u de afspraak kosteloos annuleren of verplaatsen.

- Mocht u binnen 48 uur de afspraak annuleren of verplaatsen, zijn wij helaas genoodzaakt om een gedeelte of gehele gereserveerde tijd in rekening te brengen.

- Gaarne de afspraak voor maandag, uiterlijk vrijdag ochtend te annuleren of verplaatsen.

- Bij ziekte dient men voor 09.00 uur af te zeggen. Afspraken welke telkens door ziekte worden verzet worden ook in rekening gebracht.


Klacht

Ondanks dat ik altijd mijn uiterste best doe kan het zijn dat we het ergens niet overeens zijn of dat je niet tevreden bent. Heb je een klacht n.a.v. een behandeling of over andere zaken aangaande de praktijk of behandelaar, dan is het belangrijk dit te bespreken. Neem dan contact op met de praktijk zodat we het kunnen bespreken

​Mochten wij er niet samen uitkomen dan zijn we aangesloten bij het NVM (Nederlandse vereniging van Mondhygiënisten). Deze biedt een klachtenbemiddeling aan via het ECKG (stichting Expertisecentrum Klacht- en Gezondheidsrecht).

Meer uitleg hierover staat op de website van de NVM.

undefined